Технологиялар мен эмоциялар  әлеміндегі маркетинг өнері Технологиялар мен эмоциялар  әлеміндегі маркетинг өнері
Маржан Мыңжасарова – халықаралық тәжірибесі мол кәсіби маркетолог, табысты өнімдік маркетинг менеджері және өзіндік мәдени көзқарасқа ие тұлға. Қазақстанның тумасы Маржан өз жолын туған... Технологиялар мен эмоциялар  әлеміндегі маркетинг өнері

Маржан Мыңжасарова – халықаралық тәжірибесі мол кәсіби маркетолог, табысты өнімдік маркетинг менеджері және өзіндік мәдени көзқарасқа ие тұлға. Қазақстанның тумасы Маржан өз жолын туған жеріндегі жетекші банктерден бастап, АҚШ-тағы Кремний жотасындағы технологиялық компаниялардың маркетингін басқаруға дейін жетті. Оның жолы техникалық білімнен және банк секторындағы жұмыстан басталып, бүгінгі таңда корпоративті клиенттерге арналған бағдарламалық қамтамасыз етудің B2B маркетингі саласына дейін жалғасты. Маржан аналитикалық тәсілді шығармашылықпен үйлестіре отырып, ерекше көзқарас қалыптастырды. Н.Бауман атындағы Мәскеу Мемлекеттік техникалық университетінің түлегі, бүгінде АҚШ-тың Калифорния штатындағы SmallTalk2.me (ағылшын тілі бойынша емтихандарға дайындыққа арналған жасанды интеллект платформасы) компаниясында өнімдік маркетинг менеджері болып жұмыс істейді.
Бұл сұхбатта ол өз мамандығы, халықаралық тәжірибесі және шабыт көздері туралы ой бөліседі.

 

– Маржан, сіздің маркетингке жолыңыз сатылымнан басталған екен. Бұл кәсіби көзқарасыңызға қалай әсер етті?

– Сатылым – менің алғашқы махаббатым. Мектеп жылдарында мен Орифлейм косметикасын сатып, қосымша ақша таптым. Сол кезде мен сатылымдағы табыс адамдардың қажеттіліктерін түсінуге байланысты екенін ұқтым. Бірақ мені одан да қатты қызықтырған нәрсе – маркетинг, өйткені ол тек сатылым ғана емес, сатылымға дайындық.
Қазір мен продакт-маркетингпен айналысып, өнімді құру процесіне қатысамын, оның «ішкі мазмұнын» жақсы білемін және оны жақсартуға әсер ете аламын. Бұл маркетингті мен үшін шығармашылық және стратегиялық жұмысқа айналдырады. Мен
үшін өнімнің сапалы болуы және клиенттердің талаптарына сәйкес болуы маңызды, өйткені маркетинг тек сыртқы қабық қана емес, мазмұнмен терең жұмыс істеу болып табылады.

– B2B маркетинг B2C маркетингтен несімен ерекшеленеді?

– Корпоративті клиенттерге арналған бағдарламалық қамтамасыз етудің B2B маркетингі – бұл интеллектуалды жұмыс. Мұнда біз жеке адамдарға емес, компанияларға сатамыз. Бұл ұйым құрылымын түсініп, кілтті адамдарды тауып, олармен ұзақ мерзімді қарым-қатынас орнату керек дегенді білдіреді. B2C маркетингінде шешімдер жиі эмоционалды түрде қабылданса, B2B маркетингінде сатып алушы өнімнің құндылығын мұқият талдайды. Менің міндетім – олардың бизнес-міндеттерін шешуге және мақсаттарына жетуге біздің өнім көмектесетінін дәлелдеу.

– Американдық нарық ТМД нарығынан несімен ерекшеленеді?

– Американдық нарық деректерге, ашықтыққа және жылдамдыққа негізделген. Мұнда өнімнің құндылығын нақты және қысқа түрде жеткізе білу маңызды. Мысалы, кездесуде клиенттің назарын аудару үшін сізде бар болғаны 2 минут болуы мүмкін.
ТМД елдерінде жеке қарым-қатынастарға көбірек мән беріледі. Сенімді қарым-қатынас орнату үшін көбірек уақыт, кездесулер мен әңгімелесулер қажет. Бұл екі түрлі тәсіл, және мен өз жұмысымда оларды біріктіргенді ұнатамын, американдық іскерлік мәдениетке қазақстандық жылылықты қоса отырып.

– LinkedIn сіздің негізгі құралыңызға айналды. Бұл платформаның ерекшелігі неде?

– LinkedIn – менің мансабымды өзгерткен платформа. Мен жұмысымды бастаған кезде, LinkedIn ТМД елдерінде әлі кең танылмаған еді, бірақ мен оның әлеуетін байқадым. Мен жекелендірілген хабарламалар жазып, қажетті адамдарды тауып, кездесулер ұйымдастыратынмын.
Бұл платформа тек лидогенерация құралы ғана емес, сонымен қатар білім алу, тәжірибе алмасу және нетворкинг үшін таптырмас мүмкіндік. Мен әрқашан ТМД елдеріндегі мамандарға LinkedIn-ді белсенді пайдалануды ұсынамын, өйткені бұл халықаралық нарыққа шығып, ғаламдық бренд қалыптастыруға мүмкіндік береді.

– Маркетингтегі негізгі трендтер қандай?

– Бүгінгі күні маркетинг барған сайын жекелендірілген сипатқа ие болуда. Жасанды интеллект деректерді талдап, клиенттердің қажеттіліктерін болжауға мүмкіндік береді, бірақ эмоциялар мен адамдарды түсіну әрқашан басты орында қалады.
Сторителлинг – тағы бір маңызды тренд. Адамдар тек өнімді ғана емес, оның артында тұрған оқиғаны да
көргісі келеді. Бұл брендтерді жақы-нырақ етеді және сенімділікті арттырады.

– Сіз волонтерлік қызметпен белсенді айналысасыз. Осы туралы айтып берсеңіз.

– Мен үшін білімім адамдарға пайдасын тигізуі маңызды. Мен аналарға, әсіресе жалғызбасты аналарға, тұрғын үйді жеңілдік шарттарымен ұсынатын ұйымдарды табуға көмектесемін. Мысалы, Пало-Альто қаласында мұндай әйелдер жеке бөлме алып, табысының тек 5%-ын ғана төлейді. Бұл оларға өмірін қалпына келтіруге және жаңа бет ашуға көмектеседі.
Бұл менің жұмысымның жалғасы сияқты. Маркетинг – бұл тек сату ғана емес, сонымен қатар адамдарға мүмкіндіктер жасау және олардың өмірін жақсарту.

– Жаңа бастаған маркетологтарға қандай кеңес бересіз?

– Процесті сүюді үйреніңіз. Маркетинг тек креатив туралы емес, сонымен қатар аналитика, зерттеулер және ұқыпты жұмыс туралы. Хат жазудан, клиенттерді іздеуден және адамдармен қарым-қатынастан қорықпаңыз.
Ең бастысы – өз өніміңізді жақсы көріңіз. Егер сіз сататын нәрсеге сенсеңіз, бұл байқалады, және клиенттер оны сезінеді. Маркетинг – бұл жай ғана сату емес, бұл құндылық жасаудың өнері.

– Сұхбатыңызға рахмет!

Сөз соңы
Маржан Мыңжасарова – халықаралық маркетингте биік жетістіктерге жеткен қазақстандық маманның үлгісі. Оның тәжірибесі жаңа жолдарды іздеуге, мәдениеттерді біріктіруге және маңызды нәрселер жасауға шабыттандырады. Бұл өз ісіне деген құштарлықтың тек мансапты ғана емес, сонымен қатар адамдардың өмірін де өзгерте алатындығы туралы оқиға.

 

 

Әзірше ешқандай пікір жоқ.

Бірінші болып пікір қалдырыңыз.

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *